onsdag 11 maj 2011

Lite Funderingar

* Räkna aldrig bort Detroit Red Wings....grym upphämtning från 0-3 i matcher till 3-3 mot San José , nu väntar en sjunde avgörande i San José.
Hoppas Detroit tar det , men San José är bra hemma alltså...Kommer bli tufft.
* Mycket att göra numer , kul.
Ska skriva tipspromenadfrågor åt Gerdsken till en Tipspromenad 14 Juli , sen ska jag även skriva Tipspromenadfrågor till Gårdsfesten den 1 Juli som jag dessutom är arrangör till.
* Sista Fallet går framåt , nya scener ploppar upp i huvudet hela tiden , ska bara lära mig att skriva upp de också , dålig på det.
* Nästa Motståndare - spalten som jag gör åt Gerdskens BK jobbas med.
Nästa lag att skriva om blir Björketorps IF , låter lite som nåt lag Åshöjden kunde mött i Max Lundgrens böcker om sagolaget.
* Emma mår bättre , dock har hon blivit väldigt uppkäftig och lite för ärlig.
* Värmen är snart här , våndas redan.
* Nu kommer kvällarna då jag , mor och far äter sill , potatis och gräddfil till middag/kvällsmat varje kväll.
Då tar pappa alltid nån nubbe och konstigt nog kommer jag då alltid på mig att sitta och nynna på sången "Är det konstigt att man längtar bort nån gång" , när nubben väl slagit till på pappa och Oldsbergs-skämten haglar.
* Besatt av CSI-New York nu också , plöjer 4-5 avsnitt per kväll. i vintras var det CSI-Miami. Ombyte förnöjer.
* Försökt också att göra mig av med Facebook-besattheten , tagit bort kontot för att sedan vakna nästa dag och undra om nån skrivit till mig på Facebook.
Dock behöver jag nog inte vara orolig , jag är nog inte den enda met ett uns av Facebook-besatthet.
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar