tisdag 9 februari 2010

Hyllningar till folk!

Nu tänkte jag hylla lite människor som berikar mitt liv.
Inte familjemänniskor för de vet vad jag tycker om dem!

Anders "Est" Karlsson:

Min nattlige vän och framförallt min närmsta vän numer kan man väl säga.
Finns alltid där , när man behöver tröst , när man bara vill prata av sig eller om man är pokersugen. =)
Tack Anders för att du finns.

Johannes Hällbrant:

Vad ska man säga , Vi har alltid känt varann och du är väl den som alltid kommer finnas i mitt liv oavsett vad som händer.
Kan säga att Johannes är den person som känner mig allra bäst.
Räcker att se på mitt rörelseschema för att förstå i vilken sinnesstämning jag befinner mig i.
Och det bejublade sms-citatet finns kvar i min mobil "Tveka Aldrig På Mig"

Göran Gillinger:

Han som numer pushar mig i mitt projekt "Sista Fallet" , ett manus till en förhoppningsvis tv-serie i 4 delar. Kul att han också tjatar om att jag ska börja ta medicin. Visar att han bryr sig. Känns bra.

Anna Wennerholm:

Vad ska man säga.
En ny vän och nära vän dessutom.
Hon förgyllde mina måndagar och senare Onsdagar tidigare i mitt liv som programledare för "Måndagsklubben".
Numer förgyller hon varje dag , med en massa beröm som får en stenhård kille som mig att mjukna...=)
Kärlek kan hon verkligen ge. Har ett varmt hjärta.

Och så till de kändisar jag vill hylla som jag inte känner personligen.

Marcus Birro:

Fruktansvärt rolig som förgyller "Euro Talk" de gånger han är med där i panelen.
Tillsammans med Jonas Dahlqvist är de drömgästerna till varje program.
Sen att han också är med i ett av favoritprogrammen "På Spåret" är en bonus.

Jonas Dahlqvist:

Underbar fotbollsreporter som gör en glad varje Lördag när man tittar Premier League.
Tog sig dessutom tid att bli intervjuad samt att svara på en massa mail.
Underbart! Ingen hybris där inte.

Paul Stanley:

Kanske världens bästa låtskrivare.
Grym sångröst som man själv önskar man hade. =)
Har gjort musik som passar i alla sinnesstämningar.
"Forever" är topp-3 av de bästa låtar som nånsin gjorts.


Kommer mer hyllningar snart!

Syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar