måndag 3 augusti 2009

Speltips:

Återigen dags för nya speltips.
Denna gången blir det också en dubbel till oddset 4.56 på svenska spel.

IFK Norrköping - Assyriska 1

2.40 är oddset på att "Peking" ska vinna.
Jag tycker alla odds som är över 2 ggr pengarna på Norrköping hemma är spelbart.
En sovande jätte som ska vinna 9 ggr av 10 hemma i Superettan.
Assyriska blandar och ger tycker jag.
De vinner borta mot Falkenberg och förlorar hemma.
De har faktiskt på de senaste 4 omgångarna 2 vinster och 2 förluster.
2 vinster på bortaplan och 2 förluster på hemmaplan.

Jag tror som sagt Norrköping vinner trots tunga avbräck i defensiven.

Värnamo-Husqvarna 1

Kan inte förklara.
Bara en känsla jag har.
Värnamo brukar vara bra hemma men har haft skadeproblem under våren och har därför inte haft ett samspelt lag , nu börjar de få ordning på torpet dock.
Husqvarna är ett svårbedömt lag.
Jag tror på Värnamo.
Är ni med mig?

Lycka till.

Dubbeln:

IFK Norrköping - Assyriska 1
Värnamo - Husqvarna 1

odds: 4.56

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar